Naruto-Mania-Kingi
Blog o Naruto i o stardoll'u. ;3
Łączna liczba wyświetleń
piątek, 12 sierpnia 2011
Metamorfoza ..Rangiku..
PO
PRZED
Dobrze, że poprosiłaś teraz o metkę bo miałam dużo weny.
Zrobiłam cię w stylu Japońskim. :D
piątek, 5 sierpnia 2011
Hmmm.?
Hmmmm... Naruto w Akatsuki. ; o
I co o tym myślicie.? :D
czwartek, 4 sierpnia 2011
:3
No heja.! x3
dzisiaj mam dla was parę zdjątek. :3
Przede wszystkim Hinata vs Sakura. ^w^
Oraz mały bonusik: Hinata vs Naruto.! :3
Nr. 1
Nr. 2
Nr. 3 ( moje ulu. ) ^ ^ lecz to już z Naruucio. x3
Więcej w tym temacie zdjęć dodam innym razem. ;D
Nowsze posty
Starsze posty
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)