Nom...
To tak jak by wszystko od początku. ;d
Nikt tu już nie robił metamorfoz więc blog zmieniony.! :D
Na razie jeszcze nie bd nic pisać i wgl ale to dla tego bo nie jestem na swoim kompie. =d
bd tu wystawiać fotki z anime Naruto oraz moje rysunki.
Życzę miłego czytania i oglądania. ^ ^
Kinga| Yunochi| Kotka114| Największa fanka Naruto na świecie. =D
Łączna liczba wyświetleń
piątek, 22 kwietnia 2011
Hmmmm...
Zastanawiam się, czy nie przerobić tego bloga na blog poświęcony Naruto.
I tak tu nikt nie robi już metamorfoz. ;/
wasza Kinga\ Yunochi \ Kotka\ Największa fanka Naruto na świecie. :3
I tak tu nikt nie robi już metamorfoz. ;/
wasza Kinga\ Yunochi \ Kotka\ Największa fanka Naruto na świecie. :3
piątek, 15 kwietnia 2011
druga metamorfoza Ona_Malinowa
PO
PRZED
UBIÓR:
PO
PRZED
SPRZEDAŁABYŚ MI TĄ ARAFATKĘ Z KOHL'S I BLUZKĘ Z DIY CO CI ZAŁOŻYŁAM.? ;D ;3
PRZED
UBIÓR:
PO
PRZED
SPRZEDAŁABYŚ MI TĄ ARAFATKĘ Z KOHL'S I BLUZKĘ Z DIY CO CI ZAŁOŻYŁAM.? ;D ;3
poniedziałek, 11 kwietnia 2011
Niby darmówki , ale płacisz za nie ...
Zauważyłam że pojawił się nowy sklep , to jest tylko 1 zdjęcie :
Są tam przeróżne darmówki ! :
Ale gdy chcesz je kupic , pojawia się mała przeszkoda ... :
Jak widzicie są tam SAME darmówki , a jednak nie można tego kupic.
Oszustwo czy błąd ? Co sądzicie o tym ?
Wróciłam...
... no więc , wróciłam C: Adzia na pokładzie ! ^,^ Nie wiem czemu Kinga [ Kotka114 ] mnie usuneła , ale nie ważne , jestem tu i to się liczy :> Jeśli chcecie jaką kolwiek metarmofoze pisac w komentarzach , albo na moim koncie na stardollu [ BRUTALGIRL_ ] Pozdrawiam <3
;C
Myślałam, że na tym blogu jest fajnie pisać, a tu co.?
zostaje sama.
Nie wiecie jaką to robi przykrość. ;C
zostaje sama.
Nie wiecie jaką to robi przykrość. ;C
sobota, 9 kwietnia 2011
niedziela, 3 kwietnia 2011
metamorfoza misskinga2009
PO
PRZED
UBIÓR:
PO
PRZED
Sorry, że zrobiłam makijaż nie pasujący do stroju i jeszcze w stylu kawaii ale nie miałam pomysłu. ^o^
A wiem, że ty kochasz ten styl. :P
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)















